www.RaiseHell.blogg.se

Texter ur min sanning, verklighet och fantasi.

"Allt kommer ordna sig"

Publicerad 2015-09-08 20:13:23 i Allmänt,

Finns det något mer? Undrade du. 
Finns det något mer? Frågar vi. 
Fast du är den enda som skulle kunna svara på frågan. 
 
Jag vill tro det.
För du är inte borta, även fast kroppen finns någon annanstans. 
Du finns kvar i allt jag har.
Allt jag ser.
& allt jag känner. 
 
Och jag hoppas, 
Att du vet var jag är. 
Och ser över mig, som du berättade att du skulle göra.
Jag tror det. Jag känner det. 
För jag känner ju dig. 
Du skulle göra allt i din makt för att veta att alla dina nära har det bra. 
 
Världen känns fortfarande stor och ödsligt tom utan dig. 
Men jag tror du finns där, och talar om för mig att: 
"Allting kommer ordna sig." 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Hansson

Någon form av Singer/Songwriter och obotlig tidspessimist. Dricker gärna rödvin och staplar melankoliska ord på varandra. 24 år och mitt i Sverige.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela